CV tiếng Anh vị trí nhân viên văn phòng – Office Clerk

Rate this post

Nếu bạn đang có nhu cầu ứng tuyển vị trí nhân viên văn phòng, hãy tham khảo mẫu CV dưới đây nhé.

CV tiếng Anh vị trí nhân viên văn phòng – Office Clerk

Khi xin việc, CV là giấy tờ bắt buộc cần có trong bộ hồ sơ. Qua CV nhà tuyển dụng sẽ biết được năng lực, kinh nghiệm và trình độ của bạn. Dựa vào kinh nghiệm của bạn, họ sẽ đánh giá được bạn có phù hợp với vị trí họ đang cần tuyển hay không. Một bản CV hay sẽ giúp bạn ghi điểm trong mắt nhà tuyển dụng ngay từ vong đầu tiên đó.

CV tiếng Anh chuyên ngành nhân viên văn phòng đòi hỏi cũng cần có những kỹ năng cụ thể. Sau đây là bản CV ứng tuyển vị trí này mà bạn có thể tham khảo.

Full Name

[Street, City, State, Zip] | [Phone] [Email Address]

OFFICE CLERK

Skillful clerk, completed varied clerical assignments, provided valuable customer care services, and performed administrative assistance tasks throughout career in office environment, with excellent office organizational management skills.

Objective – Seeking a full time job in an office environment as an Office Clerk, where there is a need for a variety of office administration skills such as computer operation, data typing, front office services, and database program’s administration.

xem ngay:  Bài tập miêu tả tranh tiếng Anh lớp 7 unit 3 Community Service

Main capabilities include:

■ Summary of Qualifications

Office Tools & Customer Services

– Typing speed for data entry: 80-90 wpm

– Computer Literacy: Computer operations, related software and office equipment – MS Office (Word, Excel, PP, Outlook), scanners and printers.

– Front desk interaction via phone, email, letters and in person.

Core Strengths

– Good communication skills – verbal and written.

– Coordination and organizational abilities.

– Top listening skills.

■ Work History

– Key Department Services        Hyannis, MA     2008 – Present

Office Clerk

Highlights of Work Experience

– Prepared payroll reports, answered emails/phone queries and worked on billing issues.

– Worked on office computers and other equipment as needed – Printed reports and documents, and typed as needed for payroll department.

– Assisted various departments in sorting out queries by providing them with accurate, correct information.

Clerical Maintenance Work:

– Maintained accurate records of the files and payments made for the services and rendered them for office use – Provided the required files on demand to different levels of managers.

– Made arrangements for storage of important office stocks and equipment – Ordered supplies whenever necessary and maintained records of stock.

■ Education

– High School Diploma/Graduation

– GED Certification

CV tiếng Anh nhân viên văn phòng với cách trình bày ngắn gọn, đơn giản, dễ hiểu nhưng vẫn cung cấp đầy đủ thông tin cần thiết cho nhà tuyển dụng. Bạn có thể tham khảo thêm các mẫu CV tiếng Anh khác trên trang để viết cho mình bản CV ấn tượng nhất nhé.

xem ngay:  CV xin việc bằng tiếng Anh ngành khách sạn

Related Posts

Add Comment