CV tiếng Anh vị trí thư ký – Secretary

Rate this post

Công việc của thư ký rất đa dạng. Nếu bạn thấy bản thân mình phù hợp với công việc của người thư ký, có thể tham khảo thêm CV tiếng Anh vị trí thư ký dưới đây trước khi hoàn thành hồ sơ xin việc của mình nhé.

CV tiếng Anh vị trí thư ký – Secretary

Thư ký là người luôn sát cánh bên giám đốc và giám sát công việc hàng ngày của công ty. Người làm ở vị trí này thường phải sắp xếp lịch trình, cuộc họp, các cuộc đàm phán cho giám đốc. Trong nhiều trường hợp, thư ký không cần bằng cấp tuy nhiên kinh nghiệm cho vị trí này lại rất cần thiết. Vậy làm thế nào để nêu được kinh nghiệm của bản thân với nhà tuyển dụng. Bạn có thể tham khảo mẫu CV tiếng Anh ứng tuyển vị trí thư ký trong mẫu CV tiếng Anh chuyên ngành dưới đây nhé.

Full Name

[Street, City, State, Zip] | [Phone] [Email Address]

SECRETARY

Overview

Qualified secretary with over ten years of varied administrative work experience and proven ability to handle and manage office environment; Possesses effective organizational skills in addition to willingness to work above and beyond the call of duty.

Objective – To obtain a position as a secretary in a people-oriented organization with a challenging environment, to achieve the corporate goals, and to maximize my secretarial skills and experience.

xem ngay:  CV xin việc bằng tiếng Anh ngành khách sạn

Core Knowledge and Functional Skill Areas

– In depth knowledge of Microsoft Office suites and internet telephone operations.

– Relevant experience in software applications such as, SAP, ERP and Access.

– Quick learner of new software applications.

– Word processing – Ability to type 100 words per minute.

– Proficient  in spelling and grammar in both English and Spanish.

– Professional verbal/written communication skills.

Personal Attributes

– Accuracy | Excellent organizational skills | Confidentiality | Planning and Time management

– Initiative | Reliability | Stress tolerance | Customer-service orientation.

– Willingness to work in a flexible schedule and high workload.

Educational Qualifications

– Associate’s degree, including secretary training course

– High school diploma

– Work Experience/Background

– Admin SAS Company   Salt Lake City, UT        2003 – Present

Secretary

– Prepared and organized paperwork and other materials as needed for meetings, conferences, travel arrangements and expenses reports.

– Maintained office scheduling and event calendars.

– Composed, typed, and distributed meeting agendas and minutes, routine correspondences and reports.

– Set up and handled incoming mail and office filing systems.

– Collected and coordinated the flow of internal and external information.

– Managed office equipment and office space.

– Established the administrative work procedures for tracking staff’s daily tasks.

ACHIEVEMENTS

– Learned to operate new office technologies as they were launched and implemented.

– Promoted to supervisor of other secretarial/clerical staff.

– Assumed responsibility of providing new employees with training and orientation.

CV tiếng Anh ứng tuyển vị trí thư ký – Secretary hi vọng sẽ giúp các bạn hiểu rõ cách viết một bản CV xin việc cũng như nêu được những thế mạnh của bản thân để tạo ấn tượng với nhà tuyển dụng trong bước xin việc đầu tiên.

xem ngay:  CV tiếng Anh ngành kỹ thuật

Related Posts

Add Comment